Uholdeak ekimenaren IV. edizioaren aurkezpena

Hezkuntza - Kultura
Nafarroako Kutxa Fundazioak eta "la Caixa" Fundazioak, Innova Programaren bitartez, elkarlanean dihardute Uholdeak programaren edizio berri batean. Programak hiru helburu ditu: tokiko artisten lanak Nafarroako lurralde osoan zabaltzea, tokiko artistak ekoizpen-espaziotik haratago bultzatuz; ikerketa artistikoa eta arte-kritika sustatzea; eta arte garaikidearen zirkuitua deszentralizatzea, periferiako espazio eta herrietara eramanez.

Uholdeak, Materiales maternales "programaren laugarren edizioa da eta Altsasun inauguratuko da gaur arratsaldeko 18: 00etan, ondoren Agoitz eta Tafalla bisitatuko ditu. Erakusketak Amaia Gracia Azqueta, Angela Moreno, Beruta (Berta Osés), Oihane Mcguinness Armendáriz, Txaro Fontalba, Zarys Falcon eta Marisa Mantxola artisten lanak biltzen ditu, proiektuaren diseinu grafikoa ekarri dutenak.

Gainera, programa osatzeko, publikoari irekitako bitartekotza-programa bat eta programa hartzen duten herrietako ikastetxeei zuzendutako beste bat daude. Proiektuaren komisarioa Natalia Isla Sarratea izan da, artearen historialaria eta ikertzailea,
amatasunaren kontzeptutik sortzen diren arazoetara hurbiltzen dena, indar politiko zein esperientzia afektibo gisa.