Suakairen "Erreflexuak" proiektuaren aurkezpena

Hezkuntza - Kultura
Nafarroako Kutxa Fundazioak, "la Caixa" Fundazioarekin batera, Innova Programaren bitartez, Suakai entitatearen Reflejos proiektuarekin kolaboratzen du, zeinak ekimenaren fase berri bat aurkeztu duen. Oraingo honetan, inoiz baino proposamen unibertsalagoa eta eskuragarriagoa da, eta mota guztietako entitateek parte hartzen dute: San Jeronimo egoitza, Nafarroako Autismo Elkartea (ANA), Vázquez de Mella - Bayonne Ikastetxe Publikoa, ATENA Fundazioa, Isterria Hezkuntza Bereziko Ikastetxea, Alboko Esklerosi Amiotrofikoaren Nafarroako Elkartea (ANELA Navarra), ANFAS, El Vergel Egoitza, Nafarroako Pertsona Gorren Elkartea (ASORNA) eta ONCE.

2021ean instalazio artistiko gisa aurkeztu zen – ikus-entzunezko muntaia eta pantaila taktikoa dituen murgiltze-espazio bat –, eta urtebete geroago, 2022an, ikuskizuna estreinatu zen. Ivan Carmona Suakaiko zuzendari eta sortzaileak sortutako konposizio interaktiboa da. 10.000 konpasetik gorako partituran, entzuleak musikaren eboluzioa aukeratzeko ardura du, denbora errealean hartutako erabakien bidez. Publikoak, beraz, bere abentura propioa bizi du piezan, irudi eta melodia lotuen bidez.

Bigarren fase hau maiatzaren 20an amaituko da Iruñeko Gayarre Antzokian egingo den ikuskizun batekin. Bertan, egokitzapenean lagundu duten hainbat erakunderekin lotutako pertsonek parte hartuko dute. Aurkezpenean izan dira, besteak beste, Leyre Garcia, Isterria Hezkuntza Bereziko Ikastetxeko musika irakaslea, eta Adriana, Reflejos programan parte hartzen duen ikasleetako bat.