Soinu-estazioen balantzea 2023

Hezkuntza - Kultura
Estazio Soinudunak jaialdiak, Nafarroako Kutxa Fundazioaren eta "la Caixa" Fundazioaren babesa duena Innova Programatik, 2023an egindako jardueraren balantzea egin du. Kalkuluen arabera, 14.000 pertsona inguru igaro dira Cascante Erriberako herritik proiektu honen lau saioetan.

Ekarpen publiko eta pribatuen bidez proiektuan egindako inbertsioaren itzulerari dagokionez, balantzeak % 200 aipatzen du, zonaldeko hotel-okupazioa % 99koa izanik eta Cascanteko, bertako entitate, enpresa eta saltokietako biztanleriaren inplikazio handiarekin, ekonomia zirkularraren kontzeptu argiarekin.

X. Urteurren honetan, kontzertuez gain, kultura- eta gizarteratze-jarduera ugari egin dira 10 leku baino gehiagotan, hala nola eskola zaharren esparruan, Romero parkean, Bobadilla plazan edo Foruen plazan, besteak beste. Horien artean, free tour Cascanteko ondare-lekuetatik, Ángel Carmonarena bezalako liburuen aurkezpenak, Azada Fest bezalako jaialdiekin lankidetzan egindako hiri-graffitiak, haurrentzako hainbat jarduera edo bertako 50 denda baino gehiagotan egindako argazki-erakusketak, besteak beste.

Musika jaialdia da, baina baita solidarioa ere; izan ere, irabazi asmorik gabeko ekimen ugari bultzatzen dira tokiko ekosistemaren iraunkortasunaren aldeko tailer gisa, adinekoena bezalako kolektiboen bisitak, edo eskoletako haurrak banden entseguetara, edo "Soinu Ingurunea" ospatzea, "Muérdago" naturaren lagunen Cascantina elkartearen lankidetzarekin, zeinak hirugarren urtez jarraian herriko ingurune naturala berreskuratzea sustatzen duen, hezkuntza, ingurumen eta kultura jardueren bidez. Izan ere, edizio honetan, 30 habia-kaxa egitea lortu da, neguan instalatuko direnak eta inguruan garrantzi handia duten hainbat espezieren anidea ahalbidetuko dutenak.