Hasier Larretxea, Gauerdiko Elkarrizketen protagonista ostiral honetan

Hezkuntza - Kultura
Nafarroako Kutxa Fundazioak Gauerdiko elkarrizketak zikloaren hitzordu berri bat aurkeztu du. Kasu honetan, egile gonbidatua Hasier Larretxea da, Arraiotz poeta baztandarra. Ekitaldi honekin, Fundazioak pentsamendu eta kultura partekatuaren gune izateko helburua sendotu du, hausnarketara gonbidatzen duen proposamen batekin.

Hitzordua ostiral honetan, abenduak 16, 19: 00etan izango da CIVICANeko Auditorioan eta bertara sartzeko 948 222 444 telefonora deituz edo informacioncivican@fundacioncajananavarra.es posta elektronikoaren bidez erreserbatu behar da.

Larretxeak 2018an argitaratu zuen gaztelaniazko lehen narratiba liburua, El lenguaje de los bosques, Espasa argitaletxean, Zuri Negrinen ilustrazioekin eta Paola Lozanoren argazkiekin.

Horrez gain, honako poema-liburu hauek ere argitaratu ditu: Otro cielo (Espasa, 2022), Ihes baten lausoa (Balea Zuria, 2021), Quién diría, qué (Pre-Textos, 2019), Batzuen ametsak bertzeen zelai zulatuak dira (Pamiela, 2018), Meridianos de tierra (Harpo Libros, 2017), De un nuevo paisaje (Stendhal Books, 2016), Niebla fronteriza (El Gaviero, 2015), Atakak (Alberdania, 2011), Barreras (La Garúa, 2013) eta Azken bala/La última bala (Point de Lunettes, 2008).

Bere obra osatzen dute Larremotzetik (Erein, 2014) narratiba liburuak eta Pulgarcitoren historiarekin kontatzen dizut proiektuan parte hartzeak, Clemente Bernad (Alkibla, 2015) fotokazetariaren irudiekin batera.

Zuri Negrínekin batera Hazu Studioko kide izan zen, non 2014ko egun bakoitzean esaldi bat idatzi zuen Un poster al día proiekturako. Era berean, Leo Minax musikariarekin kolaboratu du Ladudada abestiaren letraren konposizioan (Lo que no estaba escrito, Aulanalua Records, 2015).

Literatura, euskal herri-kirolen soinuak (aizkora, harria, zerra), landa-bizitza (intxaurrak, zintzarria) eta elektronika uztartzen dituen irakurketak egiten ditu, aita Patxirekin (ibilbide luzeko landa-kirolaria eta herri-kiroletako klub bateko zuzendaria), ama Rosariorekin eta senarra Zurirekin batera.

Fernando Hernandez Diario de Navarra egunkariko kazetariarekin izango duen elkarrizketan hainbat gai sortuko dira, hitzordura hurbilduko direnak hausnarketara gonbidatzeko. Diálogos de Medianoche Nafarroako Kutxa Fundazioaren ziklo finkatuenetako bat da CIVICANentzat.